Ny uppdatering
Med förbättrade sökmöjligheter, ny kartfunktion och snabbare uppdateringar blir det nu ännu lättare att hitta leads.
Vi lanserar nu vårt kundsystem 2.0 med ett nytt gränssnitt och många fler och efterfrågade funktioner. Det nya systemet ger dig som användare bättre överblick över lokalmarknaden och ett effektivare arbetssätt för att bearbeta företag som söker nya lokaler i Sverige.
CityMarks nya kundsystem erbjuder ett intuitivt och användarvänligt gränssnitt som förbättrar din arbetsdag och ger en smidigare upplevelse för dig som söker nya affärsmöjligheter. Med flera nya och förbättrade funktioner hjälper systemet dig att spara tid, arbeta mer effektivt och hitta fler relevanta leads.
I den uppdaterade versionen erbjuder vi alla användare:
- Kartfunktion: Med vår nya kartfunktion får du en visuell översikt över leads baserat på ett geografiskt område, vilket underlättar din planering.
- Sökfunktion: Den förbättrade sökfunktion gör det snabbare och enklare att hitta nya affärsmöjligheter.
- Selekteringsmöjligheter: Anpassade filter gör det enklare att hitta de mest relevanta leads. Du kan filtrera mer specifikt baserat på anläggningstyp, önskat område och yta, vilket ökar precisionen i din sökning.
- Licenshantering: Konton och licenser administreras av användare internt. Det innebär att användaren själv kan utse en administratör som hanterar licenser och bjuder in (samt avregistrerar) kollegor i systemet. Det ger en enklare och snabbare hantering och bättre kontroll över användarbehörigheter och roller inom systemet.
- Notiser om uppdateringar: Du får omedelbara meddelanden om viktiga ändringar och nya leads så snart de registreras.
- API/CRM- lösning: Nu blir det möjligt att integrera vårt system med era befintliga verktyg och processer.
Frequently asked questions
Varför uppdaterar CityMark sitt kundsystem?
Vi har under en tid samlat på oss önskemål från kunder och referensgrupper runt om i Norden om hur vår kundsystem med leads skulle kunna bli än bättre. Dessa önskemål – tillsammans med egna idéer från våra kollegor i verksamheten – har resulterat i en mer flexibel och användarvänlig plattform och nytt gränssnitt som ger en bättre överblick och ett effektivare arbetssätt.
Vilka nya funktioner kommer att finnas i det nya systemet?
Vi har arbetat på flera nya funktioner. Först och främst har vi ett nytt, modernt utseende som vi hoppas ska vara mer intuitivt och lättare att använda. Sökfunktionen har förbättrats och blivit snabbare. Vi har även lagt till möjligheten för administrativa konton, där administratörer kan lägga till eller ta bort användare och licenser i sin organisation utan att behöva kontakta kundsupport. Vi visar nu även data på kartan och erbjuder möjlighet att integrera vår data direkt i ditt CRM-system via API. Dessutom har vi förbättrat våra notifikationer.
Kommer uppdateringen att påverka mina sparade data och inställningar?
Sparad data i det gamla kundsystemet kommer inte automatiskt att föras över till det nya kundsystemet. Om du har mycket data som du vill flytta över till det nya systemet, vänligen kontakta vår support så hjälper vi dig.
Hur får jag tillgång till de nya funktionerna?
Vid lanseringen kommer alla nya funktioner att vara tillgängliga för alla kunder automatiskt. Vi planerar att fortsätta utveckla systemet efter lanseringen, och flera nya moduler är planerade att släppas under 2025. Dessa kommer att säljas separat.
Hur uppdaterar jag till den nya versionen?
Alla användare som har vår nuvarande licens kommer att få en inbjudningslänk till det nya systemet. Det gamla systemet kommer att vara tillgängligt i flera månader efter lanseringen av det nya systemet. Vi vill säkerställa en framgångsrik överföring av kunder till det nya systemet – och att alla nödvändiga funktioner finns –innan vi stänger ner det gamla systemet.
Kommer det att finns någon support tillgänglig i samband med lanseringen?
Ja, det är viktigt för oss att alla kunder känner sig trygga. Därför kommer vi att erbjuda utbildningar och individuell hjälp via vår kundsupport.